Royal Brunei no es un gran competidor en el mercado global, pero teniendo en cuenta que es la aerolínea nacional del estado asiático más pequeño, sirve una impresionante red de destinos. Es, de hecho, una opción interesante (y poco conocida) para volar entre Europa y Australia, y
acaban de recibir su primer 787. Estos aviones han dado más disgustos que otras cosas a las compañías que los operan, como sabemos, pero eso es otra historia ...
En este horario de 1999 se incluían también los vuelos de
Borneo Airways, una pequeña filial regional que volaba con el código BI de la matriz.
✈✈✈ ✈✈✈ ✈✈✈ ✈✈✈ ✈✈✈ ✈✈✈ ✈✈✈ ✈✈✈ ✈✈✈
Royal Brunei is certainly not a major player in the global aviation industry, but it serves a fairly large netowrk comprising Europe, Asia and Australia, taking in count it is the national carrier of tiny Brunei (the smallest country in the Asian continent, actually). It is an interesting (and almost unknown) option between Europe and Australia, and it has recently received its first Boeing 787. Now, the 787 is giving airlines more than a headache, as we already know, but that is another history...
This timetable also included the routes flown by Borneo Airways, a tiny regional carrier that used the same IATA code (BI) than its mainline partner.
Bonus track: dos folletos del mismo año presentanco la compañía y sus servicios:
Two Royal Brunei brochures from the same year, introducing the airline.
(
Actualizado el 14/IV/2014, añadidos folletos.
Updated on April 14th 2014, brochures added)