La verdad es que Moscú, olvidando su homofobia de estado y las dificultades para hacer tránsito en sus aeropuertos, es una opción interesante (aunque no de las más populares actualmente) para conectar entre Europa y Asia. En cualquier caso, el enorme mercado ruso y de sus antiguos países satélites parece que es suficiente para Transaero, que en la actualidad opera a unos 100 destinos (una oferta realmente impresionante y a menudo exótica) desde sus bases en Domodedovo y Vnuknovo.
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Very few airlines are still printing timetables in 2013, and those few are using new formats, like this Transaero folded sheet, using less space and paper, but more difficult to scan ...
Despite its enormous potential, the popularity of Moscow as a air hub between Europe and Asia is not as it best currently. Also, state homophobia and not-so-smooth transfers do not help. Nevertheless, Russian carriers seem to be happy enough with the Russian market and the former Soviet countries, so Transaero has become an impressing alternative to Aeroflot, reaching some 100 destinations (a really interesting mix of destinations, some of them really exotic), flying mostly from Domodedovo and Vnuknovo.
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